Marka Styropmin po raz kolejny otrzymała wyróżnienie branżowe – Laur Klienta w kategorii „Jakość i innowacyjność branży budowlanej”. Wyróżnienie Grand Prix 2020 otrzymują produkty, które po raz trzeci otrzymały Laur Klienta. Nagroda jest przyznawana na podstawie badań opinii konsumentów. Płyty styropianowe Styropmin zostały docenione jako materiał wyprodukowany z najwyższej jakości surowców, charakteryzujące się doskonałymi parametrami użytkowymi.

Marka Styropmin otrzymała wyjątkowy tytuł Laur Klienta – Grand Prix 2020 w kategorii „Jakość i innowacyjność branży budowlanej” – to specjalne wyróżnienie otrzymują marki, które znalazły się wcześniej trzykrotnie na podium. Laur Klienta/Konsumenta to ogólnopolski sondaż popularności produktów, w którym organizator wskazuje na najlepsze produkty na polskim rynku. O wynikach decydują klienci, którzy oddają głosy na najlepsze rozwiązania i technologie branżowe.

Wyróżnienie, które otrzymaliśmy po raz trzeci świadczy o tym, że nasze produkty cenione są przez konsumentów na polskim rynku. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na parametry techniczne materiałów budowlanych, a nie tylko na cenę produktu. Bardzo cieszy nas ten fakt, ponieważ ma to ogromny wpływ na ograniczenie strat ciepła a tym samym pozwala na większe oszczędności w trakcie użytkowania budynków. Przyznany Laur Klienta dodatkowo motywuje nas do prac nad nowymi rozwiązaniami i poszerzaniem portfolio produktowego. Ważna jest dla nas najwyższa jakość materiałów, które podnoszą komfort cieplny oraz satysfakcję z dobrze ocieplonego domu czy mieszkania” – mówi Krzysztof Słaby, dyrektor generalny ds. sprzedaży firmy Styropmin Sp. z o.o.

Kontakt dla mediów:
Martyna Andziak, Best Brands PR
tel. 505 993 003, e-mail: m.andziak@bestbrandspr.pl