Dział utrzymania ruchu w oświęcimiu

Obecnie nie mamy otwartych rekrutacji w Dziale Utrzymania Ruchu. Możesz jednak zostawić swoje CV, żeby zostać z nami w kontakcie na przyszłość.

Możesz też zostawić do siebie kontakt bez załączania CV

KILKA SŁÓW O DZIALE

 

  • W każdej firmie produkcyjnej priorytetem jest ciągłość produkcji
  • Dlatego jako Dział Utrzymania Ruchu dbamy o utrzymanie maszyn i urządzeń w ruchu
  • Oznacza to bieżące konserwacje i szybkie naprawy wszelkich awarii
  • Usprawniamy też pracę poprzez wprowadzanie udoskonaleń w parku maszynowym
  • Współpracujemy z zewnętrznymi serwisantami, konsultujemy ewentualne zakupy nowych urządzeń
  • Pracujemy w systemie dwuzmianowym
  • Jesteśmy też do dyspozycji w przypadku przejścia na system trzyzmianowy
  • Pensja składa się z wynagrodzenia zasadniczego oraz dodatku frekwencyjnego
  • Pensja wypłacana jest na 10 dnia każdego miesiąca
  • Adres naszego zakładu: ul. Chemików 1/A-59, Oświęcim

GŁÓWNE ZADANIA

 

  • Prowadzenie regularnych przeglądów i remontów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem
  • Wymiany zużytych elementów i materiałów eksploatacyjnych
  • Odpowiedzialność za zakupy i porządek na magazynie części zamiennych
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej
  • Dbanie o infrastrukturę hali produkcyjnej, magazynu oraz budynku biurowego
  • Współpraca i nadzorowanie zewnętrznych firm serwisowych
  • Wprowadzanie usprawnień w parku maszynowych 
  • Konsultacje i wsparcie kadry kierowniczej w zakupie maszyn i urządzeń 

SZKOLENIA i uprawnienia

 

  • Wdrożenie do firmy, zapoznanie z procesem produkcyjnym
  • Zapoznanie z parkiem maszynowym i dokumentacją
  • Uprawnienia elektryczne SEP do 1kV, grupa 1E, 2E
  • Dopuszczenie do pracy powyżej 3 metrów
  • Inne szkolenia w zależności od potrzeb

Pakiet medyczny

Karta sportowa

Ubezpieczenie grupowe

Dofinansowania żłobków
i przedszkoli

Paczki dla dzieci i bonusy finansowe dla pracowników

Imprezy integracyjne, konkursy

Wyprawka dla bobasa

Premia za polecenie pracownika

Darmowa kawa, herbata, mleko i cukier w kuchni

Wsparcie akcji społecznych i charytatywnych naszych pracowników

SATYSFAKCJA Z PRACY U NAS

  • Zgrany zespół, który sami tworzymy
  • Naturalna i przyjazna atmosfera
  • Rozwój poprzez utrzymanie w ruchu nowoczesnych maszyn
  • Możliwość proponowania własnych rozwiązań
  • Dostęp do środków z ZFŚS oraz benefitów
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

NASZE WARTOŚCI

  1. Szacunek
  2. Uczciwość
  3. Rzetelność
  4. Współpraca i współodpowiedzialność

Dołącz do naszego zespołu. Naprawdę warto.

KONTAKT DO DZIAŁU HR

Anna Malesa
HR Manager
T: 691 470 462
E: anna.malesa@lshpl.com

 

Katarzyna Kowalska
Spec. ds. HR
T: 727 470 242
E: katarzyna.kowalska@lshpl.com