Biuro w zielonej górze
Obecnie nie prowadzimy żadnej rekrutacji w tym dziale, ale jeśli chcesz żebyśmy do Ciebie zadzwonili w przyszłości zostaw nam swoje CV:
KILKA SŁÓW O NAS:
W naszym biurze w Zielonej Górze pracują specjaliści z zakresu:
- LOGISTYKI
- PLANOWANIA
- ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
- WSPARCIA BIUROWEGO
nad całością czuwa DYREKTOR ZAKŁADU
Jesteśmy niewielkim, ale za to zgranym zespołem. Ważne jest abyśmy blisko ze sobą współpracowali i potrafili sobie pomagać i zastępować w przypadku nieobecności.
GŁÓWNE ZADANIA
KOORDYNATOR LOGISTYKI:
- Organizacja wywozu towaru autami własnymi (składanie zestawów, planowanie tras)
- Koordynacja pracy kierowców zgodnie z czasem pracy kierowców
- Organizacja wywozu towaru transportem zewnętrznym
- Wyszukiwanie i negocjacje stawek aut na giełdzie Trans.eu
- Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby przełożonego
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA:
- Planowanie produkcji krótko i długoterminowe (dla półfabrykatów i wyrobu gotowego)
- Tworzenie zleceń produkcyjnych dla Działu Produkcji
- Monitorowanie stanu zapasów surowca i półproduktów
- Analiza i raportowanie odchylenia wykonania planów produkcyjnych
- Bliska współpraca z Brygadzistami, Działem Logistyki oraz BOK
SPECJALISTA DS. JAKOŚCI:
- Kontrola jakości wyrobu gotowego w ramach Zakładowej Kontroli Produkcji
- Prowadzenie badań i analiz laboratoryjnych, przygotowywanie raportów
- Dokonywanie oceny zgodności i rozstrzyganie kwestii spornych dot. dopuszczenia wyrobu do obrotu
- Szkolenia pracowników z procedur jakościowych
PRACOWNIK BIUROWY:
- Sporządzanie analizy oraz raporty na potrzeby Dyrektora Zakładu
- Nadzór nad wydawaniem i zamawianiem odzieży roboczej
- Zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz materiałów eksploatacyjnych
- Wspomaganie innych pracowników biura
SZKOLENIA
- Wdrożenie do firmy zgodnie z harmonogramem
- Zapoznanie z procedurami i procesem produkcyjnym
- Szkolenia specjalistyczne w miarę potrzeb
Pakiet medyczny
Karta sportowa
Ubezpieczenie grupowe
Dofinansowania żłobków
i przedszkoli
Paczki dla dzieci i bonusy finansowe dla pracowników
Imprezy integracyjne, konkursy
Wyprawka dla bobasa
Premia za polecenie pracownika
Darmowa kawa, herbata, mleko i cukier w kuchni
Wsparcie akcji społecznych i charytatywnych naszych pracowników
SATYSFAKCJA Z PRACY U NAS
- Zgrany zespół, który sami tworzymy
- Naturalna i przyjazna atmosfera
- Możliwość specjalizacji zawodowej
- Ambitne zadania i wyzwania
- Dostęp do środków z ZFŚS oraz benefitów
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
NASZE WARTOŚCI
- Szacunek
- Uczciwość
- Rzetelność
- Współpraca i współodpowiedzialność
Dołącz do naszego zespołu. Naprawdę warto.
KONTAKT DO DZIAŁU HR
Anna Malesa
HR Manager
T: 691 470 462
E: anna.malesa@lshpl.com
Katarzyna Kowalska
Spec. ds. HR
T: 727 470 242
E: katarzyna.kowalska@lshpl.com