Ruszył kolejny, wiosenny etap edukacyjnej kampanii #PoznajStyropian, którego partnerem jest firma Styropmin. Głównym celem tej ogólnopolskiej akcji jest pokazanie w jak najprostszy i przejrzysty sposób korzyści wynikających z ocieplenia budynków z pomocą płyt styropianowych.
Kampania #PoznajStyropian odpowiada na najczęściej pojawiające się pytania inwestorów, którzy planują budowę domu – zarówno pod kątem ekonomicznym, jak i środowiskowym. Na dedykowanej stronie internetowej – www.poznajstyropian.pl znajdziemy m.in.:
- Wskazówki w jaki sposób ograniczyć wydatki w domowym budżecie;
- Artykuły dotyczące komfortu i bezpieczeństwa użytkowania izolacji, efektywności energetycznej oraz analizy zmiany grubości materiałów izolacyjnych w ciągu ostatnich lat;
- Informacje o możliwości dofinansowań w ramach „Czystego Powietrza”, ulgi termomodernizacyjnej czy premii kompensacyjnej i remontowej;
- Darmowy kalkulator, który umożliwia samodzielne dokonanie obliczeń korzyści, jakie płyną z ocieplenia domu. Pokazuje on nie tylko to czy dany budynek spełnia obowiązujące przepisy techniczne, ale także szacuje oszczędności finansowe i środowiskowe, jak np. redukcję emisji CO2;
- Animowane sceny na przykładzie rodziny „Mądrych Inwestorów”, które odpowiadają na trudne pytania i wyjaśniają kwestie związane z termoizolacją;
W maju 2024 roku rozpoczął się kolejny etap kampanii edukacyjnej #PoznajStyropian obejmujący media społecznościowe – Facebook i Instagram reklamy w radio, digitalu oraz publikacje prasowe.
Kampania organizowana jest pod patronatem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu EUMEPS.