Ruszył kolejny, wiosenny etap edukacyjnej kampanii #PoznajStyropian, którego partnerem jest firma Styropmin. Głównym celem tej ogólnopolskiej akcji jest pokazanie w jak najprostszy i przejrzysty sposób korzyści wynikających z ocieplenia budynków z pomocą płyt styropianowych.

Kampania #PoznajStyropian odpowiada na najczęściej pojawiające się pytania inwestorów, którzy planują budowę domu – zarówno pod kątem ekonomicznym, jak i środowiskowym. Na dedykowanej stronie internetowej – www.poznajstyropian.pl znajdziemy m.in.:

  • Wskazówki w jaki sposób ograniczyć wydatki w domowym budżecie;
  • Artykuły dotyczące komfortu i bezpieczeństwa użytkowania izolacji, efektywności energetycznej oraz analizy zmiany grubości materiałów izolacyjnych w ciągu ostatnich lat;
  • Informacje o możliwości dofinansowań w ramach „Czystego Powietrza”, ulgi termomodernizacyjnej czy premii kompensacyjnej i remontowej;
  • Darmowy kalkulator, który umożliwia samodzielne dokonanie obliczeń korzyści, jakie płyną z ocieplenia domu. Pokazuje on nie tylko to czy dany budynek spełnia obowiązujące przepisy techniczne, ale także szacuje oszczędności finansowe i środowiskowe, jak np. redukcję emisji CO2;
  • Animowane sceny na przykładzie rodziny „Mądrych Inwestorów”, które odpowiadają na trudne pytania i wyjaśniają kwestie związane z termoizolacją;

W maju 2024 roku rozpoczął się kolejny etap kampanii edukacyjnej #PoznajStyropian obejmujący media społecznościowe – Facebook  i Instagram  reklamy w radio, digitalu oraz publikacje prasowe.

Kampania organizowana jest pod patronatem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu EUMEPS.