Firma Styropmin dołączyła jako partner kampanii edukacyjnej #PoznajStyropian, która rozpoczęła się z końcem września. Jest to ogólnopolska akcja, której głównym celem jest pokazanie w prosty i przejrzysty sposób korzyści, jakie płyną z izolacji domu za ich pomocą.

Inwestorzy, którzy planują budowę domu często mają dużo pytań dotyczących przedsięwzięcia zarówno pod kątem ekonomicznym, jak i środowiskowym. Eksperci kampanii #PoznajStyropian przygotowali odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania (i nie tylko!) na dedykowanej stronie – www.poznajstyropian.pl. Co można tam znaleźć?

  • Wskazówki w jaki sposób ograniczyć wydatki w domowym budżecie

Na stronie znajdziemy informacje o niezależnych badaniach, które potwierdziły, że termoizolacja za pomocą styropianu zmniejsza zapotrzebowanie energetyczne o minimum 20% i to niezależnie od źródła ciepła, a dodatkowo inwestorzy oszczędzają nie tylko pieniądze, ale i energię.

  • Trwałość parametrów izolacyjnych

Renomowani producenci płyt styropianowych, np. firma Styropmin, wszystkie swoje wyroby weryfikuje pod kątem trwałości w specjalistycznych laboratoriach badawczych. Oprócz tego testują produkty pod kątem nasiąkliwości, odporności na wilgoć, wytrzymałości na rozciąganie czy ściskanie.

  • Przyjazne dla środowiska naturalnego i oszczędność energii

Płyty styropianowe są w 100% przetwarzalne. Bardzo ważne w proekologicznym budownictwie oraz dla firm odpowiedzialnych społecznie są działania ekologiczne. Dla marki Styropmin jest to kluczowe i jeden z najważniejszych elementów strategii. Wspiera ona proekologiczne rozwiązania i obecnie wdraża założenia międzynarodowego programu Operation Clean Sweep® (OCS).

W kampanii edukacyjnej #PoznajStyropian wykorzystano rodzinę „Mądrych Inwestorów”, która za pomocą animowanych scenek w prosty sposób odpowiada na trudne pytania i wyjaśnia kwestie związane z termoizolacją, często zadawane przez inwestorów. Dodatkowo na stronie znajduje się darmowy kalkulator, który umożliwia samodzielne dokonanie obliczeń korzyści, jakie płyną z ocieplenia domu. Pokazuje on nie tylko to czy dany dom spełnia obowiązujące przepisy techniczne, ale także szacuje oszczędności finansowe i środowiskowe, jak np. redukcję emisji CO2.

Więcej informacji na temat  kampanii edukacyjnej #PoznajStyropian znajduje się na stronie – www.poznajstyropian.pl